Search

KKK

Kes saab kasutada Viru Elektrikaubanduse e-poodi?
Viru Elektrikaubanduse e-pood on mugav ja kiire viis tellida elektrikaupu internetist.
    E-pood võimaldab:
  • E-poe kontot loomata või sisse logimata
  • vaadata VE müüdavaid tooteid ning nende laoseisu igas meie osakonnas eraldi.
    Äriklientidele, kes on eelnevalt sõlminud kliendilepingu, kellel on E-poe konto aktiveeritud ja kes on sisse loginud:
  • Näha toodetele kehtivaid letihindu ning individuaalseid netohindasid
  • Lisada tooteid ostukorvi ja esitada tellimusi
  • Valida tarneviisi, tarneaadressi või järele tulemise osakonda. Juhul kui konkreetse tellimuse saatmisega kaasneb transpordikulu, näidatakse ka selle maksumust kohe.
  • Näha enda koostatud tellimusi, ettevõtte teiste töötajate koostatud tellimusi ja kõiki koostatud arved, sh ka neid mis on koostatud ilma e-poodi kasutamata toodetele.

Ühekordse ostu puhul: Pöörduda lähimasse Viru Elektrikaubanduse müügiesindusse.

Kuidas saan registreeruda e-poe kasutajaks?

E-poe kasutamiseks pead olema Viru Elektrikaubanduse püsiklient ning omama e-poe kontot. Selleks sõlmi püsikliendileping ja saada volitatud isikute nimekiri kontaktandmetega siit.

Juhised e-poe konto loomiseks leiad siit. NB! Loodud kontod on ettevõttepõhised ja peavad olema seotud kehtivate e-maili aadressidega E-poe konto on seotud ettevõttega, millele see on loodud, seega selle konto alt ei ole võimalik tellida kaupasid teisele ettevõttele.

Palun tutvu kliendilepingu müügi üldtingimustega siin.

Millised eelised annab mulle püsikliendileping?
Püsikliendilepinguga saad allahindlusi vastavalt sinu kliendiprofiilile ja ostudele, e-poest tellimise ja sealt ostuajaloo jälgimise võimaluse ning eelisjärjekorras personaalset nõustamist ning kiiret teenindust.
Kuidas saan sõlmida püsikliendilepingu?

Püsikliendilepingu saad sõlmida ainult läbi meie kodulehe siin. Pärast vormi täitmist ja dokumentide esitamist vaatame avalduse läbi kuni 7 tööpäeva jooksul ning saadame vastuse e-postiga.

Püsikliendileping ei võimalda automaatselt kaupade krediiti ostmist. Kliendilepingu müügi üldtingimustega tutvu siin. Ostjate privaatsustingimutega tutvu siin

Kuidas ma tean, kas olen e-poe klient?

E-poe klient peab olema ettevõte, kellel on ärikliendina kliendileping ja iga ostu sooritava volitatud isiku kohta ametlik e-posti aadress, mis on seotud selle isiku e-poe kontoga.

Mine e-poe sisselogimise lehele või vali üleval paremal nurgas “Logi sisse”. Juhul kui e-poekonto pole aktiivne, siis tuleb vastav teade : Kui oled unustanud oma parooli, siis saad selle uuesti tellida siit „unustasin parooli?“

Kui sinu e-postile ei tule parooli teadet, siis saad parooli tellida - SAMM 2: E-POE PAROOLI LOOMINE “Telli parool“.

Kuidas saan registreerida e-poe konto, kui mul on kliendileping?

Mine e-poe sisselogimise lehele või vali üleval paremal nurgas “Logi sisse”. Vali Samm1: E-poe konto loomine ja täida vajalikud väljad. Klienditugi vaatab su päringu üle ja kui konto on avatud, saad sellekohase kirja.

Kui kinnitus on saabunud, suundu Samm2 peale: E-poe parooli loomine. Järgi juhiseid. Küsimuste korral võta ühendust meie klienditoega telefoni 650 9900.

Milliseid tooteid saan e-poest tellida?

Viru Elektrikaubanduse e-poe tootevalik on väga lai ja mitmekesine. E-poes saad tellida elektrikaupu mugavalt ja kiirelt. E-poe tootevalik jaguneb järgmistesse kategooriatesse: Juht-, kontroll- ja mõõteseadmed: siit leiad erinevaid signaaltulesid, releesid, toiteplokke, fotoandureid ja muid seadmeid, mis aitavad juhtida ja kontrollida elektrisüsteeme.

Tööstuselektroonika ja ajamid: siit leiad erinevaid kontrollereid, sagedusmuundureid, sujuvkäiviteid ja tööstuslikke sideseadmeid, elektrimootoreid ja roboteid, mis aitavad optimeerida ja automatiseerida tööstusprotsesse.

Kilbid ja kilbitarvikud: siit leiad erinevaid metall- ja plastkilpe, nii süvis- kui pindpaigalduseks, samuti aluspaigalduseks. Lisaks leiad siit ka kilbitarvikuid nagu kaitselülitid, kontaktorid, releed, lülitid jne.

Kaablid: siit leiad erinevaid alumiinium- ja vaskkaableid ja -juhtmeid, nii tugev- kui nõrkvooluks. Lisaks leiad siit ka painduvaid kontrollkaableid, arvutivõrgu ja TV-kaableid, instrumendi- ja andmeedastuskaableid ning fiiberkaableid.

Installatsioonitarvikud: siit leiad erinevaid pistikupesasid, lüliteid, kinnitusvahendeid, tööriistu ja muid tarvikuid, mis on vajalikud elektriinstallatsiooni tegemiseks.

Valgustus: siit leiad sise- ja tööstusvalgusteid, LED-valgusteid, tänava- ja pargivalgusteid ning valgusmaste ja jalandeid, väliprožektoreid, valgusallikaid. E-poe tootevaliku kohta saad rohkem infot siit. Kasuta kaupade kiiremaks leidmiseks meie kiirlinke valikus A black and white text Description automatically generated

Kuidas saan osta kaupasid krediiti?

Viru Elektrikaubanduse krediidiga kaupade ostmise eelduseks on kehtiv krediidiga kliendileping ja ostja jooksvad ostud (sisaldades ka sissenõutavaks mittemuutunud arveid ja avatud tellimusi ) ei tohi ületada kokkulepitud krediidi määra. Lisaks ei tohi ostjal olla maksmata arveid üle tähtaja.

Kliendilepingus määratud krediidilimiit kehtib kõikidele ettevõtte tellimustele, olenemata tellimuse esitamise kanalist. E-poe kaudu ei saa tellimusi esitada, kui krediidilimiit on ületatud.

Küsimuste korral kontakteeruge enda kontaktisikuga või kirjutage info@ve.ee Viru Elektrikaubandusel on õigus sulgeda krediidilimiit maksetähtaegadest hilinenud arvete või juhul, kui kahtlustatakse ostja maksevõime halvenemist.

E-poe konto on seotud ainult selle ettevõttega, kellele see on loodud, ja sellelt kontolt ei saa tellida kaupu teise ettevõtte nimele.

Mida pean tegema krediidi saamiseks/taotlemiseks?

Krediidi taotlemiseks täida avaldus kodulehel siit ka siis kui sul on juba kehtiv kliendileping Viru Elektrikaubanduses.

Avaldusele tuleb lisada: Volikiri töötajatele, kes kaupu tellivad ja vastu võtavad (töötaja isikukood, töötaja nimi, amet, telefon ja e-post). Volikirja vorm on alla laadimiseks ja täitmiseks avalduse juures juures.

Ostja vastutab volitatud isikute tähtajaliste volituste õigeaegse pikendamise eest ja nimekirja õigsuse eest, kohustudes teavitama viivitamatult kirjalikult mistahes muudatustest vastavas nimekirjas.

Kui krediidi soov on suurem kui 5000 EUR ja tähtaeg rohkem kui 14 päeva tuleb lisada avaldusele ka ettevõtte kasumiaruanne ja bilanss, mis pole varasemad kui 3 kuud alates taotlemisest.

Pärast vormi täitmist ja vajalike dokumentide esitamist vaatame avalduse läbi kuni 7 tööpäeva jooksul ning saadame vastuse e-postiga.

Püsikliendileping ei võimalda automaatselt kaupade krediiti ostmist. Krediidi andmise määr sõltub krediidihinnangust, mis põhineb ettevõtte majandusaruannetel ja maksekäitumise infol.

Krediidi tingimused hakkavad kehtima alates lepingu allkirjastamisest ja kehtivad kuni nende ülesütlemiseni.

Lepingu saab üles öelda kirjalikult vähemalt 30 päeva etteteatamisega saates kirja e-postile info@ve.ee Kliendilepingus määratud krediidilimiit kehtib kõikidele ettevõtte tellimustele, olenemata tellimuse esitamise kanalist ehk on ostja jooksvad ostud (sisaldades ka sissenõutavaks mittemuutunud arveid ja avatud tellimusi).

E-poe kaudu ei saa tellimusi esitada, kui krediidilimiit on ületatud või on tasumata arveid.

Küsimuste korral kontakteeruge enda kontaktisikuga või kirjutage info@ve.ee Viru Elektrikaubandusel on õigus krediidilimiiti sulgeda või vähendada maksetähtaja ületanud võlgade või ostude ületamise korral.

Miks ma ei saa e-poest krediidiga kaupasid osta, kuigi mul on krediidiga kliendileping sõlmitud?

Kui Ostja jooksvad ostud (sisaldades ka sissenõutavaks mittemuutunud arveid ja avatud tellimusi ) ehk krediidimäär on täitunud, siis e-poes makse tegemise juures ei lubata krediiti kasutada ja makseviisi juures tekivad kaardiga maksmise võimalused.

Tellimuse saab vormistada aga peab eelnevalt selle eest tasuma. Kliendilepingus määratud krediidilimiit kehtib kõikidele ettevõtte tellimustele, olenemata tellimuse esitamise kanalist. E-poe kaudu ei saa tellimusi esitada, kui krediidilimiit on ületatud või on tasumata arveid.

Küsimuste korral kontakteeruge enda kontaktisikuga või kirjutage info@ve.ee

Kuidas leian üles huvi pakkuvad tooted?

Vali e-poe päisest soovitud tootekategooria, seejärel vaata valitud kategooria alamlehte. Sealt liigu edasi huvipakkuva toote juurde. Kasuta otsinguakent, kui otsid konkreetset toodet.

Tootega tutvumiseks klõpsa pildile, et näha lisainfot. Kui toode sobib, lisa see ostukorvi ja jätka teiste toodete valimist või alusta ostu vormistamist ostukorvis.
Kuidas tellida tooteid e-poest?

Vali e-poe päisest soovitud tootekategooria ja siirdu valitud kategooria alamlehele. Sealt leia huvi pakkuva toote juurde. Otsi tooteid ka otsinguaknast märksõna või nime järgi.

Võrdlusmärk võimaldab tooteid võrrelda hinna ja kirjelduse alusel. Soovikorvi (südame märk) saab lisada korduvalt ostetavaid. Eritransporti vajavaid tooteid (nt. vasklatid) saab tellida saates kirja e-postile tellimus@ve.ee.

Ostukorvis saad kogust muuta või tooteid eemaldada, vajutades "uuenda ostukorvi." Ostukorvis kogust muutes või toodet eemaldades vajuta alati „uuenda ostukorvi“, sest muudatused muidu ei kajastu.

Kuidas näen oma tehtud tellimusi ja arveid e-poes?

Ostja näeb oma tellimusi, ettevõtte teiste töötajate poolt tellitud tellimusi ja arveid alt. all on ostja enda poolt tehtud tellimused. Nimekirjas kuvatakse tellimuse number, aeg ja summa.

Tellimuse kastis paremas üleval nurgas ikoonile vajutades, avaneb konkreetse tellimuse täpsem vaade, kus on näha tarneviis ja -aadress, makseviis ning tellimusel olevate toodete loend.

all kuvatakse kõigi ettevõttetöötajate tellimused ja ka arved, sh ka need arved mis on vormistatud otse Viru Elektrikaubandusest tehtud ostudele ehk e-poodi kasutamata.

Kuidas näen oma e-poe tellimuse staatust?

Pärast tellimuse vormistamist saad automaatse e-posti kinnituse. Laos olevad kaubad saadetakse kohe välja, kuid tellimisel olevate kaupade tarneaeg tuleb müügiesindustega täpsustada.

Olulise transporti või tellimust puudutava info, sh. ka ostutellimuse numbri või viite objektile, saab lisada tellimisel lahtrisse “Tellimuse kommentaar”

E-poes ei saa jälgida tellimise käitlemise staatust, kuid kauba väljastamise kohta saadetakse e-postiga teade, kui see on komplekteeritud või kulleriga saadetud. Kui kasutatakse kulleriga transporti, saadetakse e-postiga jälgimislink ja kauba saatedokumendid.

Kui kaubad saadetakse erinevatest ladudest, saadetakse iga lao kohta eraldi teade. Kui valisid Viru Elektrikaubanduse pakiautomaadi, saadame sulle telefoniukse koodi.

Kuidas saan e-poes kauba eest tasuda?

E-poes toimub toodete eest tasumine krediitkaardiga või pangalingi kaudu.

A group of logos with text Description automatically generated Makseid vahendab Maksekeskus AS.

Enne toote eest tasumist tellimust ei käsitleta. Maksevaluuta on euro.

Krediidiga sõlmitud kliendilepingu alusel pakume toodete eest tasumise võimalusena ka krediidilimiidi kasutamist.

Kuidas ma oma tellitud kauba kätte saan?

Kauba väljastamise kohta saadetakse e-postiga teade, kui see on komplekteeritud või kulleriga saadetud. Kui kasutatakse kulleriga transporti, saadetakse e-postiga jälgimislink ja kauba saatedokumendid.

Kui kaubad saadetakse erinevatest ladudest, saadetakse iga lao kohta eraldi teade. Kui valisid Viru Elektrikaubanduse pakiautomaadi, saadame sulle telefoniukse koodi.

Kui tellimuse tegid pärast kella 14:00, siis enamasti saadetakse see välja järgmisel tööpäeval, välja arvatud erimõõduliste toodete korral Kauba kättesaamiseks pead esitama isikut tõendava dokumendi ning sul peab olema ettevõtte poolt volitatud õigus.

Kui seda ei tee, võime keelduda kauba väljastamisest.

Millised on tarnetingimused?

Viru Elektrikaubandusest ja e-poest saab tooteid tellida mitmel viisil: Ise järele tulles esindusse (Tallinn, Tartu, Rakvere). Kulleriga ostja sihtkohta, mille saab sisestada minu konto alt.

Pakiautomaati (DPD, Venipak automaadid), lisades soovi tellimisel märkuste lahtrisse. Viru Elektrikaubanduse Tallinna osakonna pakiautomaati, mis on avatud 24/7.

Märkige see soov tellimisel märkuste lahtrisse. Pakiautomaati sobivad väikesemahulised tooted. Kauba ise järel tulles või kasutades Tallinna osakonna pakiautomaati on transport tasuta.

Kulleriga tellides võib lisanduda transport, eriti erimõõduliste või kiirtranspordi korral. Tellimuste puhul alla 300 euro (ilma käibemaksuta) võib samuti lisanduda transpordikulu, mis kuvatakse e-poes "Tarneviisi" all.

Kuidas saan tooteid tagastada?

Tooteid saab tagastada ainult eelneval kokkuleppel, välja arvatud praaktooted. Tagastamata toodete väärtust ei hüvitata ilma eelneva kokkuleppeta.

Eritellimustooteid ei saa tagastada. Kui keeldutakse eritellimustoote vastuvõtmisest ilma põhjuseta, tuleb hüvitada tekkinud kahju. Tagastamine peab toimuma 14 päeva jooksul alates esialgsest tarnest.

Tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis, puhtad, terved ja töökorras ning neid ei tohi olla kasutatud või monteeritud. Tagastamisel tuleb viidata kauba saatedokumendile või arve numbrile ning selgitada tagastamise põhjus.

Kui tagastamine ei ole Müüja poolse lepingurikkumise tõttu, hüvitab Müüja kuni 85% tagastatud toote müügihinnast, mis põhineb konkreetse arve müügihinnal.

Kuidas saan tellimust tühistada?

Kui soovid tellimust tühistada, võta kohe ühendust Viru Elektrikaubanduse müügiosakonnaga. Kui tellimust pole veel välja saadetud või eritellimustooteid pole veel tellitud, saab selle tühistada.

Kui kaubad on juba välja saadetud, tuleb need ostjal oma kulul tagastada Viru Elektrikaubanduse müügiesindusse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba väljasaatmisest.

Eritellimustooteid ei saa tagastada. Kui eritellimustooteid tellitakse ja keeldutakse neid ilma põhjuseta vastu võtmast, tuleb hüvitada tellimisega tekkinud kahju.

Tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis, puhtad, terved ja töökorras ning neid ei tohi olla kasutatud või monteeritud. Tagastamisel tuleb viidata kauba saatedokumendile või arve numbrile ning selgitada tagastamise põhjus.

Kui tagastamine ei ole Müüja poolse lepingurikkumise tõttu, hüvitab Müüja kuni 85% tagastatud toote müügihinnast, mis põhineb konkreetse arve-saatelehe müügihinnal.

Millal ja miks minu e-poe konto kustutatakse?

Ostja e-poe konto kustutatakse kui ettevõtte lõpetab Ostja volituse Viru Elektrikaubanduses või ettevõte soovib lõpetada kliendilepingu. Selleks tuleb saata lõpetamise soov e-postile info@ve.ee.

Millal pean kaubale järele tulema? Kui pikk on kauba hoiustamise aeg?

Klient on kohustatud tootele järele tulema 14 kalendripäeva jooksul alates Kliendile tema e-mailile teate saatmisest, et toode on väljastamiseks valmis.

Kliendi poolt toote vastuvõtmisega viivitamisel üle 14 kalendripäeva on Viru Elektrikaubandusel õigus: - tühistada tellimus, teavitades sellest Klienti e-kirja teel.

Sellisel juhul tagastab VE tellimuse eest tasutud summad. - nõuda enne toote väljastamist hoiustamistasu ja hoiustamistasu maksmata jätmisel tellimus tühistada.

Tellimus tühistamisel tagastab VE tellimuse eest tasutud summad, millest on maha arvatud hoiustamistasu suurus.

Mida teha, kui tasusin kauba eest, kuid ei saanud e-kirjaga kinnituskirja?

Palume Sul anda probleemist teada meie klienditeenindusele saates e-postiaadressile tellimus@ve.ee enda ja ostutehingu andmed.

Kuidas pean tegutsema kui sain vale kauba või vähem/rohkem kaupa?

Kõikide toodetega on kaasas kauba saatedokument. Ostjal on kohustus kontrollida, et tarnitud tooted ja kogused vastavad saatedokumendile ning et tooted ei ole nähtavate kahjustustega.

Kui ostja avastab mittevastavuse või kahjustused, tuleb sellest teavitada Viru Elektrikaubandust 7 tööpäeva jooksul alates saatedokumendi kuupäevast, esitades kirjaliku pretensiooni läbi kodulehe või e-posti aadressile tellimus@ve.ee.

Tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis, puhtad, terved ja töökorras ning neid ei tohi kasutada ega monteerida. Toodete tagastamisel tuleb viidata kauba saatedokumendile või arve numbrile ning selgitada tagastamise põhjus.

Kuidas saada hinnapakkumist?

Hinnapakkumise saamiseks salvesta valitud tooted soovikorvi ja saada soovikorv meie müügiosakonda vajutades nupule „Saada sõbrale“ ning saates see e-postile tellimus@ve.ee.

Filters
Sort
display